Základní práva zákazníka

Základní práva zákazníka

Soubor služeb cestovního ruchu, které jsou Vám nabízeny, představují zájezd podle zákona č. 159/1999 Sb., o některých podmínkách podnikání a o výkonu některých činností v oblasti cestovního ruchu, ve znění pozdějších předpisů, který provádí směrnici (EU) 2015/2302.

Budete moci uplatnit veškerá práva, která pro Vás vyplývají z právních předpisů Evropské unie týkajících se zájezdů. CK Mauthner s.r.o., IČO: 28526911, se sídlem: Michalská 430/3, 110 00 Praha 1 - Staré Město, zapsaná v obchodním rejstříku vedeným Městským soudem v Praze oddíl C vložka 148064 ponese plnou odpovědnost za řádné poskytnutí služeb zahrnutých do zájezdu.

CK Mauthner s.r.o., IČO: 28526911, se sídlem: Michalská 430/3, 110 00 Praha 1 - Staré Město, zapsaná v obchodním rejstříku vedeným Městským soudem v Praze oddíl C vložka 148064 má ze zákona povinnost zajistit ochranu pro případ úpadku (pojištění záruky nebo bankovní záruka), na základě, které Vám budou vráceny uskutečněné platby za služby, které Vám nebyly poskytnuty z důvodu jejího úpadku, a pokud je součástí zájezdu doprava, bude zajištěna Vaše repatriace. Základní práva zákazníka podle zákona č. 159/1999 Sb. a zákona č. 89/2012 Sb., ve znění pozdějších předpisů (občanský zákoník)

Základní práva zákazníka podle zákona č. 159/1999 Sb. a zákona č. 89/2012 Sb., ve znění pozdějších předpisů (občanský zákoník)

  • Před uzavřením smlouvy o zájezdu obdrží zákazník všechny nezbytné informace o zájezdu podle § 9a zákona č. 159/1999 Sb., o některých podmínkách podnikání a o výkonu některých činností v oblasti cestovního ruchu, ve znění pozdějších předpisů, tj. např. místo určení cesty nebo pobytu, dopravní prostředky, ubytování, stravování a další.
  • Cestovní kancelář odpovídá zákazníkovi za řádné poskytnutí všech cestovních služeb zahrnutých ve smlouvě o zájezdu.
  • Zákazník obdrží telefonní číslo pro naléhavé případy nebo údaje o kontaktním místu, kde se může spojit s cestovní kanceláří nebo cestovní agenturou, která zprostředkovala prodej zájezdu.
  • Zákazník může s přiměřeným předstihem a případně po uhrazení dodatečných nákladů postoupit smlouvu o zájezdu na jinou osobu.
  • Cenu zájezdu lze zvýšit jen v případě konkrétního zvýšení nákladů (například cen pohonných hmot) a pokud je to výslovně stanoveno ve smlouvě o zájezdu, a to nejpozději 20 dní před zahájením zájezdu. Překročí-li cenové zvýšení 8 % ceny zájezdu, může zákazník od smlouvy odstoupit. Vyhradí-li si cestovní kancelář právo na zvýšení ceny zájezdu, má zákazník v případě snížení příslušných nákladů právo na slevu z ceny zájezdu.
  • Zákazník může od smlouvy odstoupit bez zaplacení odstupného (storno poplatku) a získat zpět veškeré platby, pokud došlo k výrazné změně jakéhokoli zásadního prvku zájezdu, s výjimkou ceny. Pokud cestovní kancelář před zahájením poskytování zájezdu tento zájezd zruší, má zákazník právo na vrácení ceny zájezdu a případně na náhradu škody.
  • Zákazník může od smlouvy odstoupit bez zaplacení odstupného (storno poplatku) před zahájením zájezdu, jestliže v místě určení cesty nebo pobytu nebo jeho bezprostředním okolí nastaly nevyhnutelné a mimořádné okolnosti, které mají významný dopad na poskytování zájezdu nebo na přepravu osob do místa určení cesty nebo pobytu (například vyskytnou-li se v místě určení cesty nebo pobytu závažné bezpečnostní problémy, které by mohly zájezd ovlivnit).
  • Zákazník může před zahájením poskytování zájezdu od smlouvy odstoupit, pokud zaplatí přiměřené a zdůvodnitelné odstupné (storno poplatek).
  • Pokud nelze po zahájení poskytování zájezdu poskytnout jeho podstatné prvky v souladu se smlouvou, musí být zákazníkovi nabídnuto vhodné náhradní řešení bez dalších nákladů. Zákazník může od smlouvy odstoupit bez zaplacení odstupného (storno poplatku), pokud nejsou služby poskytovány v souladu se smlouvou, přičemž tato skutečnost podstatně ovlivňuje plnění služeb zahrnutých do zájezdu a cestovní kancelář neposkytla vhodné náhradní řešení.
  • V případě neposkytnutí nebo nesprávného poskytnutí služeb cestovního ruchu zahrnutých do zájezdu má zákazník právo na slevu z ceny zájezdu, náhradu škody nebo obojí.
  • Cestovní kancelář má povinnost poskytnout pomoc, pokud se zákazník ocitne v nesnázích.
  • Ocitne-li se cestovní kancelář v úpadku, bude zákazníkovi vrácena zaplacená záloha nebo cena zájezdu včetně ceny zaplacené za poukaz na zájezd v případě neuskutečnění zájezdu, nebo rozdíl mezi zaplacenou cenou zájezdu a cenou částečně poskytnutého zájezdu v případě, že k úpadku došlo po zahájení poskytování zájezdu. Ocitne-li se cestovní kancelář v úpadku po zahájení poskytování zájezdu a je-li součástí zájezdu doprava, bude zajištěna repatriace zákazníka. CK Mauthner s.r.o., IČO: 28526911, se sídlem: Michalská 430/3, 110 00 Praha 1 - Staré Město, zapsaná v obchodním rejstříku vedeným Městským soudem v Praze oddíl C vložka 148064 si zajistila ochranu pro případ úpadku (pojištění záruky nebo bankovní záruka) u subjektu UNION poisťovňa, a.s., pobočka pro Českou republiku, Španělská 770/2, 120 00 Praha 2-Vinohrady, IČO 24263796, http://www.unionpojistovna.cz. Na tento subjekt se zákazník může obrátit v případě, že byly služby cestovního ruchu odepřeny z důvodu úpadku cestovní kanceláře.    

Směrnice Evropského parlamentu a Rady (EU) 2015/2302 je provedena v českém právním řádu zákonem č. 159/1999 Sb., o některých podmínkách podnikání a o výkonu některých činností v oblasti cestovního ruchu, ve znění zákona č. 111/2018 Sb. a § 2521 až 2549a zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, ve znění zákona č. 111/2018 Sb. dostupnými na webových stránkách Ministerstva pro místní rozvoj (http://www.mmr.cz); tato forma zveřejnění má informativní charakter.

 

 
icoKal
icoKal
Pouze Last Minute
 
Novinky
 
  • Povinnost negativních testů COVID 19
    30.10.2020
    Více zde...
  • Důležité informace k cestovnímu pojištění v souvislosti se šířením KORONA viru (COVID-19)
    24.06.2020
    Více zde...
  • Zájezdy do Rakouska - léto 2020
    29.04.2020
    Rakouské a české orgány podporují dovolené českých občanů v Rakousku.
    Více zde...
Další novinky
 
poptavka@ckmauthner.cz
+420 723 536 561
Vyplňte zde svůj e-mail a my Vás budeme informovat o všech novinkách a výrazných slevách.
Slevové karty

AKTUÁLNÍ SLEVOVÁ AKCE

 

RYCHLOST OBJEDNÁNÍ

Jako bonus pro klienty, kteří vědí co chtějí, nabízíme slevu za RYCHLÉ OBJEDNÁNÍ  ve výši 2% při uzavření smlouvy do 24 hod od odeslání objednávky.

Vybírejte z nabídky zájezdů: http://www.ckmauthner.cz/zima nebo nám napište na poptavka@ckmauthner.cz.

FIRST Moment při zakoupení pobytu a zaplacení zálohy 50%

Zimní sezóna:
5% sleva ze základní ceny (bez dokupovaných služeb) při zakoupení do 30.9. 3 % sleva ze základní ceny (bez dokupovaných služeb) při zakoupení do 31.10. Platí pro pobyty min. 5 nocí.

Letní sezóna:
5% sleva ze základní ceny (bez dokupovaných služeb) při zakoupení do 31.3. 3 % sleva ze základní ceny (bez dokupovaných služeb) při zakoupení do 31.5. Platí pro pobyty min. 5 nocí.

SKUPINOVÉ SLEVY

Každá 21 osoba pobyt a skipas zdarma (dle lyžařské oblasti)

ZAHAJOVÁNÍ SEZÓNY

5% sleva na všechny Skiopeningy.

FIRST MOMENT v zimní sezoně je možno využít 3% slevu při objednávkách do 30.10. běžného roku

Pro LAST MOMENT sledujte akční nabídky.

 

Poznávací zájezdy na září a říjen 2020
Intreraktivní mapa se zájezdy a ubytováním